مراسم تجلیل از استادان و کارکنان بازنشسته دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار شد

4050 بازدید

همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از استادان و کارکنان بازنشسته دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی دوشنبه 12 اردیبهشت 1402 در محل تالار الزهرا دانشکده مدیریت و حسابداری 30 با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر سجاد احمدی زاد، رییس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی با عرض خیر مقدم گزارشی از عملکرد دانشکده در دو سال گذشته در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و اجرایی ارائه نمود.

در ادامه از خدمات شایسته و ارزشمند خانم تقوی کارشناس، معاونت آموزشی که به تازگی با افتخار بازنشستگی نائل آمده است،  تقدیر و قدردانی به عمل آمد. در بخش دیگری از این مراسم یاد و خاطره اساتید گرانقدری که آسمانی شدند، گرامی داشته شد و از خانواده‌های محترمشان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد. سپس از استادان بازنشسته دانشکده دکتر خسرو ابراهیم، مهدی نمازی‌زاده، ابراهیم نصیری مقدم و علی اصغر لاری  به واسطه زحمات و خدمات ارزنده‌ با اهدای لوح و هدایا تقدیر به‌عمل آمد. بخش بعدی برنامه تقدیر از یکی از همکاران مدیریت انتظامات دانشگاه آقای محمدرضا فوقانی بود.

پایان بخش مراسم که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت، از یک عمر فعالیت‌های دلسوزی مادرانه خانم تاجماه عبدالملکی که به «مادر دانشکده» شهرت دارد، تقدیر شد.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: