بازدید رئیس دانشگاه از شرکت دانش بنیان توربین ماشین خاورمیانه

4633 بازدید

​​​​​​​

دکتر نصیری در راس هیأتی از دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از «شرکت توربین ماشین خاورمیانه» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این بازدید در پی انعقاد قرارداد پژوهشی بین دانشگاه شهیدبهشتی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توربین ماشین خاورمیانه، انجام شد. در این دیدار با بررسی توانمندی‌های این شرکت دانش بنیان، درباره زمینه‌های همکاری‌های بیشتر تبادل نظر شد.

 دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ در سخنانی با تشکر از همکاری‌های موثر شرکت توربین ماشین خاورمیانه در تعریف پروژه‌های صنعتی با دانشگاه شهید بهشتی، به ظرفیت و توان  دانشگاه به ویژه در پردیس فنی و مهندسی اشاره کرد. همچنین ایشان با اشاره به ایده شهر توربین و استقرار آن در دانشگاه شهید بهشتی، بر علاقه دانشگاه برای همکاری با صنعت تاکید نمود.

دکتر بهشتی، مدیر دفتر طرح‌های کلان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این دیدار بر اهمیت شروع هر چه سریعتر پروژه تست توربین گاز مشترک با دانشگاه تاکید و اعلام کرد: معاونت علمی و فناوری، آماده همکاری برای توسعه آزمایشگاههای مرجع در کشور است.

مهندس هلالی، مدیرعامل شرکت توربین ماشین خاورمیانه نیز با ارائه گزارشی از  توانمندی‌های این شرکت و برنامه توسعه همکاری با دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شهید بهشتی را تشریح کرد.

 

لازم به ذکر است قرارداد پژوهشی«طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی بستر توربین گاز زیر 12 مگاوات»، چندی پیش بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه شهید بهشتی و شرکت توربین ماشین منعقد شد و دکتر عباس نعیمی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی مجری این پروژه است.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: