سرپرست دانشکده علوم زمین منصوب شد

3694 بازدید

سرپرست جدید دانشکده علوم زمین،  شنبه 24 اردیبهشت 1401  منصوب شد.

​​​​​​​

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی از فعالیتها و خدمات دکترجمیله توکلی‌نیا در مدت ریاست دانشکده علوم زمین قدردانی نمود و اظهار داشت: تلاش‌های خالصانه و زحمات بی شائبه سرکارخانم توکلی ‌نیا در سه دوره تصدی ریاست دانشکده علوم زمین و ایجاد جوی آرام و صمیمی در آن دانشکده ستودنی و قابل تقدیر است.  بدین‌وسیله از همه اقدام‌ها و تلاش‌های ارزندة ایشان در این مدت تقدیر و تشکر می‌شود. امیدوارم در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی و اجرائی در دانشگاه موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه با معرفی دکتر عباس صادقی به عنوان سرپرست دانشکده علوم زمین گفت: انتظار می‌رود با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی آن دانشکده را در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه به کار گیرید و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازید.

 دکتر نصیری بر سعی مستمر در تحقق اهداف راهبردی دانشگاه؛ هدایت فعالیت‌های دانشکده علوم زمین در جهت تحقق اهداف کمی و کیفی کلان دانشگاه؛ هدایت و اجرای برنامه بهبود در دانشکده مذکور با هماهنگی مدیریت ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت دانشگاه تاکید کرد و افزود: بدیهی است تلاش برای استمرار و تکمیل برنامه‌ها و اقدامات جاری دانشکده و حرکت در جهت اجرای برنامه پیشنهادی و ارائه گزارشات دوره‌ای مورد انتظار است. توفیق روزافزون دکتر صادقی را از درگاه ایزد منّان مسئلت مینمایم.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: