توسط روابط عمومی،

ویژه‌نامه سی و دومین طرح تقدیر از دانش آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهیدبهشتی منتشر شد

5951 بازدید

ویژه‌نامه سی و دومین طرح تقدیر از دانش آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی توسط روابط عمومی منتشر شد.

 

دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، مدیر اداره روابط‌عمومی و اطلاع رسانی با اعلام این خبر افزود: این ویژه‌نامه حاوی تصاویر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح تقدیر سال 1400 به تفکیک مقاطع تحصیلی است. نسخه الکترونیکی این ویژه‌نامه به پیوست در دسترس است و همکاران عزیز در صورت تمایل با پرداخت هزینه می‌توانند نسخه چاپی آن را دریافت نمایند.

وی با اشاره به سابقه برگزاری طرح تقدیر از دانش آموزان ممتاز اظهار داشت: روابط‌عمومی دانشگاه شهید بهشتی طی سی و دو سال گذشته با هدف ایجاد تعامل موثر با خانواده همکاران عزیز شاغل در دانشگاه، طرح سالانه تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز همکاران دانشگاه را به‌صورت مستمر و بدون وقفه برگزار کرده است؛ این طرح پیش از همه‌گیری کرونا با برگزاری جشن با دعوت از دانش آموزان ممتاز و خانواده محترم ایشان همراه بود.

دکتر حاجی یوسفی در خصوص تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح سال جاری تصرح کرد: در سی و دومین جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز  همکاران دانشگاه شهید بهشتی در سال 1400 از 883 دانش آموز ممتاز در 12 مقطع تحصیلی با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

مدیر اداره روابط‌عمومی با اشاره به فرآیند برگزاری طرح مذکور خاطرنشان شد: هرسال با اتمام سال تحصیلی، بخشنامه‌ای از سوی روابط عمومی به کلیه واحدهای دانشگاه ابلاغ می‌شود و در بازه زمانی معین اطلاعات مربوط به فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه که حائز شرایط ممتازی هستند گردآوری و ثبت می‌شود؛ پس از جمع‌آوری و استخراج اطلاعات ارسالی از سوی واحدهای دانشگاه، لیست نهایی دانش‌آموزان ممتاز تهیه و با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سوی ریاست محترم دانشگاه از ایشان تقدیر می‌گردد. در این طرح سالانه از دانش‌آموزان ممتازی که طی دوران تحصیل خود موفق به دریافت 12 لوح تقدیر از روسای وقت دانشگاه شده‌اند، به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: